Pozycjonowanie strony – w jaki sposób?

Istnieje wiele pytań związanych z pozycjonowaniem stron. Jak się za to zabrać? Czy samodzielnie można uzyskać zadowalające efekty? Co wpływa tutaj na nasz sukces? Mówiąc w skrócie, pozycjonowanie to szereg najróżniejszych działań, których celem jest uzyskanie przez daną witrynę jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania...

Pozycjonowanie – dlaczego warto?

Jakie efekty może przynieść nam pozycjonowanie: - większa liczba klientów na stronie - większe zainteresowanie ofertą naszej firmy, produktami i usługami - zdobycie większej grupy docelowej klientów - bycie przed konkurencją - reklama tania i o dużym zasięgu Wysoka pozycja na konkretne słowa kluczowe może sprawić...

Budżet na AdWords

Oczywiście szukając źródła ruchu na stronie musimy zdecydować jaki budżet chcemy na to przeznaczyć. Często chcemy małych wydatków, a świetnych efektów. Czym będzie konwersja dla nas? To bardzo ważne pytanie, które trzeba sobie zawsze postawić. Zanim w ogóle rozpoczniemy działania AdWords trzeba sobie odpowiedzieć na...

Inbound marketing

Działania określane jako Inbound marketing mają sprawić, że firma będzie lepiej zauważalna w sieci. Przygotowuje się treści, które mają doprowadzić do sytuacji, że klienci sami do nas trafią a nie pojawią się u firm nam konkurencyjnych. Unikamy rozdawania ulotek dotyczących firmy, ale rozpoczynamy działania pozwalające stworzyć...

Zadbaj o dobre treści na stronie

Wiele osób myśli, że nie da się przygotować dobrych treści dla firmy, która zajmuje się błahą działalnością. Oczywiście będzie to trudne, ale nie niemożliwe, szczególnie, gdy zatrudni się dobrego specjalistę. W filmach dla dzieci bardzo często możemy zauważyć, że bohaterowie są dzieleni na dwie podstawowe grupy. W...

Dlaczego warto inwestować w AdWords?

Google AdWords pozwala bardzo szybko zaistnieć w sieci. Wystarczy stworzyć dobrą kampanię i już po kilkunastu minutach zaczniemy się pojawiać w wynikach wyszukiwań na samym szczycie. Reklamę w Google AdWords można prezentować przede wszystkim takim osobom, które rzeczywiście będą nią zainteresowane. Sami dobieramy słowa...

Czym jest Content Marketing?

Mówiąc prosto Content Marketing to założenie, w którym trzeba zająć się publikowaniem treści wartościowych, które będą w stanie przyciągnąć odwiedzających. Należy ogólnie powiedzieć, że jest to forma komunikacji z klientami, która opiera się na zainteresowaniu obu stron. Chodzi o to, by zmienić formę porozumiewania się z...

SEO - białe i czarne

Biały Kapelusz SEO to pojęcie, z którym można się obecnie często spotkać. Są to wszelkie działania, które mają być zgodne z wytycznymi od Google. Tak naprawdę jednak jest to w pewien sposób nielogiczne, ponieważ działania SEO nie mogą być niezgodne z wytycznymi Google. Tak naprawdę bowiem Google uważa, że promowanie strony...